15. mar. 2014

Hooked på Instagram ;)

Jeg har fået en ny bedste "ven" Instagram. Jeg får super meget inspiration af de mange billeder derinde af både mad, bolig og mode. Jeg er naturligvis også at finde derinde under navnet albaroseswhitehome Big surprise :-) Vil derfor gerne vise et par billeder som jeg har uploadet på Instagram de sidste par uger.

Har netop købt dette smukke gamle engelske sengestel.



Solens sidste stråler titter igennem gardinerne i soveværelset.


Min kommode i soveværelset. Spejl og kommode er købt hver for sig. Passer så fint sammen.

Sengen inden den kom på plads i det "nye" sengestel.

3 kommentarer:

  1. Så fint soverom du har, så mange dekorative ting og den engelske sengegavelen var lekker!! Jeg prøvde Instagram en kort periode, men jeg det var ikke noe for meg. Jeg liker mye bedre Pinterest:)

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!
    Klem Jorunn

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jorunn,
      Tak for din fine kommentar :-) jeg er også vild med Pinterest!

      Du må også have en dejlig søndag <3

      Kram Anne-Marie

      Slet
  2. Lovely to have found you via instagram. Now I also have your beautiful blog to look at ! Karen x

    SvarSlet