12. feb. 2014

Hylde fra Netto ;)

Synes lige at jeg vil dele lidt billeder af denne hylde som er fra Netto. Var ude og handle ind i sidste uge og så hylden i spot afdelingen. Den var malet sort og det synes jeg egentlig så meget godt ud..meeen jeg er jo en sucker for det hvide. Gik i første omgang væk fra hylden og puttede NØDVENDIGE vare i kurven ;) Endte dog med at hente hylden også pga. prisen 149,-Så hjem kom den og der gik ikke ti minutter, så var jeg igang med at male den. Jeg har brugt en maling fra Annie Sloan. Det er en slags kalkmaling. 


Den nu hvidmalede hylde med lidt forskelligt pynt.


Har puttet et par lyng i te og sukker krukkerne.

Det lille venetianske spejl er en del af en større samling.

Tændstikæskerne i glaskrukken er fra min mor og det er blevet en tradition til jul, at min søster og jeg får et par nye.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar